reklama

Vietor

Dnes v noci som nespala dobre. Či to už bolo preto, že som si do postele líhala nespokojná, alebo to bolo o hodinu skôr ako po iné dni. Jedno viem budila som sa a vietor ktorý vonku fúkal ma poriadne vyrušoval v činnosti mnou tak obľúbenej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ráno. Preberám sa k životu. Vietor stále naráža na okná, ktoré som, len tak mimochodom, niekedy v noci zavrela. Vo svete myšlienok sa dostávam asi dva týždne dozadu...

Vietor v doline vyvádzal poriadne! Jemný sneh dvíhal zo zeme a zase nechával padať, točil, krútil a pritom všetkom v tej rýchlosti stíhal ešte aj zavíjať. No, nechcela by som byť snehovou vločkou v jeho dychu! Takto vyvádza už od obeda. Konečne máme záverečnú a rozliezame sa do svojich postelí. Mám izbičku priamo nad kuchyňou. Prejdem, cez studený sklad...a už som pod perinou. Spokojne sa zahrabávam do perín a spokojne počúvam, ako ten vetrík...vietor...no dobre, vetrisko vonku zavíja. Izbietka je pod strechou, tak to tu poriadne praská, puká pod tlakom a nárazmi vetra. Okná sú biele, od vločiek, ktoré tam pán vietor nalepil. Hm, teraz je ozaj pánom v celej doline a aj napriek tomu, že vonku nikto nie je, všetci spia, naďalej dáva všetkým túto správu na známosť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len z času na čas ma mykne, ale spokojne spím ďalej, veď to bol len vietor.

Nora Mišíková

Nora Mišíková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek milujúci všetko milé, pekné, pokojné, zelené... Zoznam autorových rubrík:  OkamihySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu